piątek, 30 sierpnia 2013

Moja nowa seria :D

Hejka wam wszystkim :)
Pomyślałam by powiedzieć wam o mojej nowej serii na MSP a nazywa się ... Zdrada Boli
W wyszukiwarce filmów napiszcie Zdrada Boli odc. sez.1
Zobaczycie wtedy moją serie która powinna być dobra jak dla mnie jest to komedia-dramatyczna 
Fabuła jest tu :
We Francji w Paryżu żyje nastolatka z Polskiej Rodziny Paulina Nowak.Paulina odkąd chodzi do gimnazjum zakochała się w chłopaku o imieniu Jack.Jack był piękny ale Paula przyłapała go jak ją zdradzał.Paula postanowiła popełnić samobójstwo.Jej ex chłopak i jej najlepsza znajoma Izabella byli świadkami jej samobójstwa.Jack rzucił się za nią ginąc z dziewczyną którą zdradził.I tu zaczyna się historia.Paula opowiada od początku do końca jak Jack jej miłość doprowadził do śmierci pary.
I jak wam się podoba?Są na razie 4 odcinki a 5 tworzę więc myślę sobie czemu się tym nie podzielić?I ta dam macie to moim blogu ;)A teraz nowości

                                                                  NOWOŚCI PROSTO Z POSIADŁOŚCI
Noc hakerów się zbliża ale na razie nikt nie został zhakowany jako przestroga.Czy możliwe że to bujda?A może hakerzy chcą zhakować wszystkich w nocy kiedy pomyślą że to bujda?Wszystko czas pokaże.ALAKINGA jak na razie będzie głównym celem ataku!VIP JURY CELEB kto nie chciałby mieć takiego konta?Każdy twierdzi że po Ali będzie reszta rankingu!Ale czy się damy czy nie?Może administratorzy nas ochronią?

WSZYSTKO W NOWYM NUMERZE NOWOŚCI Z POSIADŁOŚCI :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz